NamAku (@_@)

Ini cerita aku, famili, si die n kwn2... tiada kaitan dgn owg yg xdikenali... belog ini diwujudkan untuk menghabiskn masa lapang semata2... bukn untuk glamor n populariti.... slmt berbelog =)

Wednesday, November 23, 2011

perginye AtOk ku... ='(

21.11.2011... yup 1 detik yg agk mnyedihkn bg kmi seisi keluarga.... atuk aku telah pergi ke rahmatullah... aku mcm xpcya... hari isnin.... mmg sukar dipercyai sbb time aku ade kt rumah pda arie sbtu n ahad, atuk aku mmg sihat... sihat dan boleh p jalan lg ke pekan tanjung yg dekt kat umah aku,... mmg situ jer la tmpat die mlepak nan kengkwn die... boleh di katakn dlm shari 2 3 kali die p tanjong n minum2 nan kwn2 seangkatan.... n skunk.... die dah xde...

aku plak sgt2 sedih sbb atuk aku 2 dah mcm ayah aku sndri... knpe??? sbb mcm2 yg telah die bg pda aku... bukn stakt duit tp byk giler pngorbanan die yg aku xtrbalas... sejak dri aku kcik lg.... smpai skolah tadika, rendah, menengah n smpailah aku ke universiti n keje skunk nie... anak2 die yg len xkn dpt rase sprti yg aku rse sbb aku n ibu yg duduk nan atuk... salu nan die... kalu aku dlm rumah.. aku mcm nmpk die tgah mkn... klu aku kt luar plak... aku tgok die mcm tgah bakar smpah n mnyapu smpah kt laman umah....

paling xboleh blah... bile kazen aku mintak lighter kt aku.... aku boleh trsasul suh die p mintak kt atuk... sbb die sowg jer yg isap rokok lam umah... aku salu ckp kt atuk yg mrokok 2 xelok.... tp atuk aku akn ckp... bukn sbb rokok kite akn mati.... waaaaaaaa aku rindu die sgt.... lg satu... kalu atuk brdoa leps isyak mstie die akn doakn aku... smoga cucunye ini akn berjya dan skunk aku prcya doanye mmg makmul... trime ksih... akk rindu atuk sgt... xde spe lg yg akn nyanyi lgu bunga tanjung n lgu p ramlee... atuk... mmg minat giler p ramlee... nsib bik kmi sempat rakam atuk nyanyi lgu p ramlee time rya haji arie 2... skunk xkn ade lg suare atuk lam umah.... aku skunk jdi kusut... bile atuk xde... tinggal ibu n wan jer kt umah... aku mcm nk tukr keje kt pilah... nti bile ibu keje, mstie wan tinggal sowg... n dalam mse trdekat nie aku xpkir wan boleh duk sowg2... td pown mse aku nk balik serdang... wan dah nk nangis2... huhhhh.... aku pown xkuat nk buat kputusan lg... aku xtau nk dptkn skongn spe... hope mber2 aku ade nan aku.... =)

No comments: